Przedstawiciele UNICEF Polska i Business Meeting Club (BMC) podpisali umowę o współpracy, mającą na celu efektywną integrację działań pomocowych i humanitarnych ze społeczną wrażliwością sektora przedsiębiorstw.
– Partnerstwo z BMC to wyjątkowa okazja, aby skutecznie łączyć siły na nowych polach aktywności i pokazać, że odpowiedzialny biznes i społeczna wrażliwość mogą iść w parze
– podkreśla znaczenie tej współpracy Renata Bem, Dyrektor Generalna UNICEF Polska.
Przyświeca nam chęć poprawy rozumienia potrzeb humanitarnych przez biznes, a także wskazania bardziej skutecznych sposobów reagowania na te potrzeby. Chcemy wspólnie pokazać, że każda organizacja, niezależnie od wielkości, może przyczynić się do globalnej zmiany
– dodaje.
Współpraca BMC z UNICEF Polska to przede wszystkim przykład korzyści z aktywizacji biznesu w nowych obszarach i zaangażowania w pomoc humanitarną na szerszą skalę. Już nasze pierwsze spotkania i rozmowy pokazały, że razem możemy do tych działań wnieść zupełnie nową, pełną entuzjazmu energię. Nikt nikogo nie musiał do niczego przekonywać, rzadko trafia się takie obustronne zrozumienie potrzeb i oczekiwań
– wskazuje Tomasz Iwaniec, Prezes Zarządu BMC.