Szczepionki każdego dnia ratują życie milionów ludzi. Dlatego ICT Poland, właściciel marki Foxy, po raz kolejny wesprze program ochrony szczepień prowadzony przez UNICEF w najuboższych krajach świata. Firma przekaże na rzecz UNICEF Polska 250 tys. złotych.
Marka Foxy kolejny już rok zdecydowała się wesprzeć program szczepień realizowany przez UNICEF w najbiedniejszych krajach świata. Żyjemy obecnie w bardzo trudnych i nieprzewidywalnych czasach. Wokół nas dostrzegamy wiele problemów, ale przede wszystkich musimy pamiętać o tych, którym żyje się najtrudniej i nie mają możliwości zaspokojenia najbardziej podstawowych potrzeb.
- podkreśla Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu ICT Poland.
Cieszę się, że firma ICT Poland kolejny zdecydowała się przedłużyć współpracę z UNICEF Polska. Dzięki zaangażowaniu darczyńców biznesowych takich jak ICT Poland, UNICEF jest w stanie zwiększyć skalę swoich działań w zakresie programów szczepień. A jest to najprostsza, najtańsza i najbardziej efektywna forma wsparcia, która ratuje życie dzieci na całym świecie. –
- powiedziała Renata Bem, Zastępca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska.
ICT Poland, właściciel marki Foxy, jest międzynarodową firmą produkującą materiały higieniczne. Firma od lat wspiera działania UNICEF, a z UNICEF Polska współpracuje od 2009 roku. Pierwszą akcją, w którą włączyła się ta firma, był globalny program edukacyjny „Szkoły dla Afryki”. Od 2012 roku ICT Poland wspiera prowadzone przez UNICEF programy szczepień. Stałym elementem współpracy ICT Poland oraz UNICEF Polska jest realizacja programu „Wszystkie Kolory Świata”. Firma finansuje druk materiałów i działania związane z jego realizacją w zaangażowanych w akcję szkołach. Na opakowaniach wybranych produktów marki Foxy, w okresie cyklicznej akcji promocyjnej, umieszczana jest informacja o celu oraz wysokości wsparcia firmy na rzecz UNICEF.