11/21/22
Paweł Barski z UNICEF Polska laureatem konkursu „Dyrektor Marketingu Roku 2021/2022”
Dyrektor marketingu i komunikacji UNICEF Polska – Paweł Barski, został laureatem 11. edycji prestiżowego konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2021/2022 w kategorii BEST NGO Marketer.
Gala Konkursu Dyrektor Marketingu odbyła się 17 listopada w Warszawie. Konkurs jest organizowany już od 11 lat przez portal Mediarun.com. Ideą plebiscytu jest wyłanianie i nagrodzenie wybitnych liderów i osobowości kierujących pracami działów marketingu, digital, e-commerce, PR, komunikacji oraz employer branding w firmach i organizacjach. Wyboru najlepszych z najlepszych dokonała Kapituła Konkursowa złożona z byłych laureatów Konkursu, ekspertów branżowych, przedstawicieli agencji oraz domów mediowych.
Jak co roku ocena Kapituły skupiała się przede wszystkim na ocenie sylwetek kandydatów poprzez pryzmat osiągniętych efektów, zrealizowania przyjętej strategii marketingowej oraz wdrożenia innowacyjnych pomysłów za lata 2021 i 2022.
– Wyzwania, dynamika działania, kreatywność czy innowacyjność to codzienna praca marketingowców. Praca w organizacji pozarządowej, a szczególnie takiej jak UNICEF Poland to również ogromna odpowiedzialność - gdyż celem jest pomoc dzieciom! Tym bardziej cieszy, kiedy taka praca zostaje zauważona i nagrodzona. Jestem szczególnie dumny z kampanii „NGO dla biznesu”, która jest odpowiedzią na stereotypowe spojrzenie na współpracę z przedsiębiorcami. UNICEF Polska swoimi działaniami i wyjściem poza standardowy schemat komunikacji przedefiniował ramy współpracy biznesu z sektorem NGO. Udowodniliśmy, że pomaganie może być efektywną platformą współpracy biznesu i organizacji oraz przynosić obustronne korzyści. Dziękuję też całemu mojemu zespołowi, który najlepiej wie ile wyzwań niesie nasza codzienna praca. – podkreślał w czasie gali Paweł Barski.
Paweł Barski, Dyrektor Marketingu Roku 2021/2022 posiada szerokie doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych, rozwoju marek, produktów i komunikacji. Przez wiele lat w roli Managera Marketingu m.in. w sektorze biznesowym. Najdłużej był związany z RICOH Polska, gdzie przez kilkanaście lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu. Odpowiadał za kreowanie i realizację strategii marketingowych dwóch marek Ricoh i Pentax w segmencie B2B i B2C. Od maja 2021 Dyrektor Marketingu i Komunikacji w UNICEF Polska, gdzie odpowiada za strategię marketingową organizacji, działania wizerunkowe, media społecznościowe, komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz implementację nowoczesnych narzędzi i rozwiązań. Wielokrotnie nagradzany za działania marketingowe i komunikacyjne m.in. Dyrektor Marketingu Roku 2015 czy Osobowość Roku Mice Poland.